Powered by
Al meer dan 115 jaar helpt Securex haar klanten en medewerkers om te schitteren in hun professioneel leven. Elke dag zetten onze collega’s zich dan ook in om ondernemers en werkgevers te ondersteunen in hun professionele activiteiten.
Wij bieden deze ondernemers en werkgevers het meest uitgebreide dienstenaanbod op de markt: Ondernemingsloket, Sociaal Verzekeringsfonds, Sociaal Secretariaat, Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het werk, Verzekeringen, HR consulting en Medische Controle. Zo kunnen we onze klanten helpen in elk stadium van hun ondernemerschap en in de uitbouw van hun personeelsbeleid.
Securex is actief in 5 Europese landen en heeft de ambitie om deze internationale aanwezigheid te blijven uitbreiden.
Voor meer informatie, surf naar www.securex.be.
Bij Securex verbinden we het succes van onze klanten met dat van onze medewerkers.
Onze meer dan 1.900 collega's werken dagelijks hard om ondernemers en werkgevers – onze gewaardeerde klanten – te ondersteunen. Tegelijk zorgen wij als werkgever voor het succes van onze medewerkers door volop in te zetten op een duurzaam loopbaanbeleid. Daarin staan talrijke opleidingsmogelijkheden, interne mobiliteit, een hybride werkomgeving en duurzaamheid centraal.
We zien elke dag als een nieuwe kans om te leren. Onder onze groeistrategie 'Fast-Forward-as-1' bieden we uitgebreide opleidingsmogelijkheden aan, van informele workshops en studiebezoeken tot formele trainingen via ons in-house learning platform. Onze collega’s kunnen kiezen uit e-learnings, webinars en klassikale trainingen, aangepast aan hun behoeften. Elk jaar ontwikkelen onze medewerkers ook een Persoonlijk Ontwikkelingsplan (PDP) met duidelijke leerdoelen en acties, ondersteund door regelmatige check-ins.
Bij Securex geloven we bovendien sterk in de kracht van interne mobiliteit. Dankzij ons brede dienstenaanbod kunnen collega’s zich binnen Securex meerdere keren heruitvinden. Wist je dat in 2023 maar liefst 156 mensen intern van functie veranderden, waarvan 48 naar een andere afdeling? Dit bevordert hun groei en ontwikkeling en zorgt ervoor dat ze blijven schitteren in hun dagelijkse werk.
Een vraag die misschien nog op je lippen brandt: “En hoe zit het met de dagelijkse werkomgeving bij Securex?” Wel, bij Securex bieden we een hybride werkomgeving waarin collega’s kantoor- en thuiswerk combineren, afgestemd op de behoeften van de klant, het team en hun eigen voorkeuren. Dit draagt bij aan een duurzaam mobiliteitsbeleid en maakt van onze werkplek een inspirerende ontmoetingsplaats voor samenwerking en creativiteit. Tegelijk zetten we volop in op duurzaamheid, zowel in onze werking als in de zorg voor het welzijn van onze mensen én dat van onze klanten. We creëren een omgeving waar zowel fysiek als mentaal welzijn centraal staat en dragen via Stichting Securex bij aan initiatieven die de wereld een stukje inclusiever maken.
Powered by
Baanbrekende Werkgever is een lerend netwerk van organisaties die zich als duurzame en mensgerichte werkgevers willen ontwikkelen en positioneren.
WORD EEN BAANBREKENDE WERKGEVERPowered by