Powered by
Hamilton Bright gelooft in de kracht van écht menselijk contact. Door op elk contactmoment tijdens de klantreis behoefte te creëren bij mensen, versterken wij merken. Dat doen we voor geweldige merken. Met veel van hen hebben we al een jarenlange partnership. Denk aan Samsung, Unilever en Philips. Met ons uitgebreid aanbod aan diensten bouwen wij dagelijks mee aan hun merk.
Mensen staan daarbij voor ons centraal. Mensen met een hart voor merken, retail en sales. Wat ons uniek maakt? Onze cultuur. We zijn gedreven, maar hebben oog voor elkaar. Het welzijn en de betrokkenheid van onze 1200 medewerkers zijn voor ons van groot belang.
Ons motto luidt ‘hire on attitude, train on skills’. Goesting en motivatie hebben om te werken, daar draait het om. Wij ondersteunen onze medewerkers met de nodige trainingen en mogelijkheden op ontwikkeling, op persoonlijk én professioneel vlak. Dit met als doel hen aan het roer te zetten van hun eigen ontwikkeling en carrière. Dat is Hamilton Bright!
Hamilton Bright voor vijfde keer op rij erkend als Baanbrekende Werkgever
Hamilton Bright is voor het vijfde achtereenvolgende jaar erkend als Baanbrekende Werkgever. Een erkenning waar we trots op zijn. Niet om het label zelf, maar om het voortdurende traject van ontwikkeling en bewustwording dat ermee gepaard gaat.
Sinds onze eerste deelname zijn we structureel blijven investeren in een toekomstbestendig en mensgericht werkgeverschap. Waar we begonnen met zichtbare stappen zoals de overstap naar een volledig elektrische vloot, hybride werken en het versterken van onze onboarding- en offboardingprocessen, ligt de focus de afgelopen jaren steeds meer op de mens achter de medewerker.
Mensgericht leiderschap als rode draad
In 2025 staat mensgericht leiderschap centraal binnen onze aanpak. We geloven dat echte vooruitgang begint met oprechte aandacht, welzijn en persoonlijke ontwikkeling. We investeren in momenten die ertoe doen: spontane uitjes, sportactiviteiten, een zomer-BBQ, en een personeelsfeest voor iedereen.
Voor onze buitendienst ligt de focus op het versterken van leiderschap. Fieldmanagers worden intensief begeleid in het voeren van open en constructieve gesprekken. Dit draagt bij aan een cultuur waarin thema’s als verzuim bespreekbaar worden gemaakt en waarin teams zich gehoord en gesteund voelen.
Ondersteund door cijfers én cultuur
Dat deze aanpak effect heeft, blijkt uit ons jaarlijkse Great Place To Work-onderzoek: 92% van onze collega’s geeft aan zich snel thuis te voelen bij Hamilton Bright. Door transparante communicatie en actieve ondersteuning van onze leidinggevenden behouden we ook in een veranderende omgeving de verbinding met onze mensen.
Blijven ontwikkelen, blijven ontdekken
Na vijf jaar blijft het traject ‘Baanbrekende Werkgever’ ons inspireren om scherp te blijven. Onze ambities blijven hoog, maar altijd in balans met onze kernwaarden: nieuwsgierig, ambitieus, klantgericht en loyaal.
In de komende periode zetten we de nieuwe inzichten om in concrete acties. Zo blijven we bouwen aan een werkomgeving waar groei, samenwerking en werkplezier centraal staan.

Powered by
Baanbrekende Werkgever is een lerend netwerk van organisaties die zich als duurzame en mensgerichte werkgevers willen ontwikkelen en positioneren.
WORD EEN BAANBREKENDE WERKGEVERPowered by