Bright Plus als werkgever op zoek naar talent dat haar ‘Purpose’ deelt (via Jobat)

Gelukkig zijn op je werk, hangt niet alleen af van je job. Minstens even belangrijk zijn de bedrijfscultuur en de zogenaamde purpose: waar staat die werkgever voor?

Hannelore Geldhof
08 juni 2021

Deel dit artikel
LinkedIn Facebook Twitter

Voor de 2de editie van het vernieuwde Go for happy Magazine werkte Jobat samen met haar partners/werkgevers authentieke verhalen uit rond purpose. Zo maakt attitude bij Bright Plus echt wel het verschil. Linda Cappelle, general manager bij Bright Plus: “Want medewerkers die zich goed voelen, zijn dé voorwaarde voor succes. Waar je als organisatie voor staat, heeft daar veel mee te maken.” Lees het interview met Linda Cappelle van Bright Plus via deze link.

Cross-mediale aanpak Go for happy

De belofte van het Go for happy Magazine aan zijn lezers is een magazine dat je prikkelt, inspireert en helpt om gelukkiger te worden in je loopbaan. Door een sterk verhaal voor de lezer te maken, creëert dit tegelijkertijd een sterk verhaal voor de partners die samenwerken aan dit magazine. Naast het grote bereik als bijlage van Het Nieuwsblad en de Standaard met meer dan 1.600.000 lezers werd het verhaal van Bright Plus ook verspreid via hln.be, Jobat, Facebook & de newsletter van Go for happy.

Meer weten over de employer branding mogelijkheden bij Jobat? Stuur een mailtje naar [email protected] voor meer info.