Trium: Baanbrekende Werkgever '22

Deel deze organisatie
LinkedIn Facebook Twitter

TRIUM Clinical Consulting NV, is een organisatie dat bedrijven helpt bij het op de markt brengen van geneesmiddelen, medische hulpmiddelen en biotechnologische producten door middel van het ondersteunen van klinisch onderzoek.

Naast onze expertise in het klinische luik, begeleiden we onze klanten in de kwaliteitsmanagement en validatie van hun product, en verschaffen we inzichten en diensten in regelgevende vereisten en gerelateerd schrijfwerk. Op deze manier trachten we begeleiding te bieden in de volledige cyclus van het product, van R&D tot distributie.

Bij TRIUM Clinical Consulting NV, streven we naar het bekomen van klinische data van de hoogste kwaliteit, conform met de toepasbare regelgeving en verschaft binnen de vooropgezette tijdslimiet, wat onnodige kosten verhinderd en tijd vrijmaakt voor meer urgente bedrijfstaken.

Anno 2021 werken we bij TRIUM Clinical Consulting NV met meer dan 100 collega’s voor klanten in ruim 25 verschillende landen. TRIUM is onderdeel van de Quality by Design groep. We gaan en staan resoluut voor JPEG: Joy in Partnership and going for the Extra mile to Get things done!

Wat maakt ons een Baanbrekende Werkgever?

Uit het maturiteitsrapport van Baanbrekende Werkgever is gebleken dat we champion zijn binnen de pijler ‘mensgericht hybride werken’.

Waarom zet TRIUM daar zo hard op in? Wij zijn als kennisorganisatie sterk afhankelijk van onze collega’s en hun expertise. Hoe beter zij zich in hun vel voelen, hoe beter we onze diensten kunnen garanderen en verder ontwikkelen. Geëngageerde medewerkers komen energieker, productiever en loyaler voor de dag. Het is duidelijk dat werken aan betrokkenheid en verbondenheid vaak al begint voor je effectieve start binnen TRIUM. ?Onze employer brand, het sollicitatieproces en je contractondertekening leggen de eerste kiemen. Ons onboardingsproces zorgt voor verdere verankering. ?Niet alleen voor nieuwe collega’s, ook voor wie al langere tijd in dienst is, werken we dagelijks aan initiatieven om dit engagement levendig te houden.
Onze TRIUM kennis & fun events en platformen om medewerkers een stem te geven binnen onze organisatie nemen hier een zeer belangrijke rol in net als het feedbackproces.

Duurzaamheid is een waarde binnen de groep waar de nodige aandacht aan gegeven wordt. Vandaar dat de pijlers ‘minder onderweg’ en ‘slimmer & groener onderweg’ onze organisatie nauw aan het hart liggen. Veel op de baan zijn hoort bij een job als consultant. Toch willen we de impact op het milieu en onze medewerkers zo klein mogelijk houden. We zien bovendien een switch in de mindset van de medewerker die zelf ook vragende partij is naar groenere oplossingen (kleinere/elektrische wagen, fietslease...). Ecologische keuzes worden aangemoedigd. Sinds dit jaar kunnen medewerkers instappen in het cafetariaplan en via budgetcreatie kiezen voor alternatieven.
Door de coronacrisis hebben we gemerkt dat thuiswerk meer gangbaar wordt bij onze klanten. Daarom voelen we nu de nood om hier een structureel beleid rond uit te werken. Tijdens de coronaperiode kreeg iedereen alvast de mogelijkheid om extra bureaumateriaal te bestellen om zo comfortabel mogelijk thuis te werken.
De projecten rond de twee laatste pijlers zijn nog volop in ontwikkeling maar we zijn ervan overtuigd de eerste stappen te hebben gezet in de goede richting.

ONTDEK ONZE ORGANISATIE



Trium training Trium training

Deel deze organisatie
LinkedIn Facebook Twitter

SLUIT JE AAN BIJ DE BEWEGING!

Wil je als werkgever het verschil (blijven) maken met duurzame mobiliteit en mensgericht hybride werken? Schrijf je hier in voor onze infosessies over het certificatietraject van volgend jaar.

SCHRIJF JE HIER IN