Een initiatief van
Wij geloven in de kracht van écht menselijk contact. Door op elk contactmoment tijdens de klantreis behoefte te creëren bij mensen, versterken wij merken.
Dat doen we voor geweldige merken. Met veel van hen hebben we al een jarenlange partnership. Denk aan Samsung, Unilever, Nestlé, Microsoft en Ferrero. Met ons brede aanbod aan diensten bouwen wij dagelijks mee aan hun merk.
Mensen staan daarbij voor ons centraal. Mensen met een hart voor merken, retail en sales.
Wat ons uniek maakt? Onze cultuur. We zijn gedreven, maar hebben oog voor elkaar. We werken hard, maar ook plezier maken dragen we hoog in het vaandel. Wat voor ons ontzettend belangrijk is, is dat onze 1200 medewerkers zich goed voelen op hun werk.
Ons motto luidt `hire on attitude & train on skills`. Goesting en motivatie hebben om te werken, daar draait het om. En wij ondersteunen je met de nodige trainingen zodat jij de beste versie van jezelf wordt. Dat is hamilton bright!
Nieuwsgierig naar meer? Neem een kijkje op www.hamiltonbright.com
We nemen dit jaar voor de tweede keer op rij deel aan het traject.
Groener onderweg staat hoog op de agenda. We zijn volop bezig met de transitie naar een elektrische vloot en hebben laadpunten aan alle kantoren geïnstalleerd. Gezien ons Benelux wagenpark meer dan 600 auto’s telt, is deze overstap geen gemakkelijke oefening.
Duurzame transities maken we samen met onze medewerkers en we kiezen voor oplossingen die écht bij hen passen. Zo krijgen medewerkers bijvoorbeeld een thuiswerkkit waarmee ze ook thuis de perfecte werkplek kunnen creëren.
Het mensgericht werken kreeg vanaf dit jaar meer aandacht door middel van het nieuwe ‘hb you’ label waarmee we een werkomgeving willen creëren waarin iedereen succesvol kan zijn. Aansluitend bij ons motto ‘hire on attitude, train on skills’ lanceerden we verschillende initiatieven die het welzijn, de talenten, prestaties en ontwikkeling van medewerkers centraal zetten.
Zo verwelkomen en begeleiden we nieuwe collega`s met een uitgestippeld onboardingstraject waardoor ze vertrouwd geraken met de cultuur, way of working en jobinhoud. Daarnaast richten we door middel van het `happy you` programma onze pijlen op welzijn. Denk hierbij aan tweewekelijkse stoelmassages, soep en smoothies, maar ook bijvoorbeeld aan een jaarlijkse hb sport challenge. Tot slot zijn er op maat gemaakte training en coaching trajecten voor zowel medewerkers als managers waarmee we ieders volle potentieel tot uiting willen brengen.
Een initiatief van
Wil je als werkgever het verschil (blijven) maken met duurzame mobiliteit en mensgericht hybride werken? Schrijf je hier in voor onze infosessies over het certificatietraject van volgend jaar.
SCHRIJF JE HIER INEen initiatief van